Hennes blick, som jag ville leva i

Jag har lunchrast och tänkte därför att vi skulle kika på vad jag har printscreenat och sparat i telefonens bildmapp på sistone! Det är ju kul och det var ett tag sedan sist! (Vill du läsa liknande inlägg finns ett här, och ett annat här). 


Jag älskar fandom-humor. Det är det bästa som finns och den här stämde så bra in på mig. Taggade Alex som höll med dessutom.


Den här var så klockren att jag sparade den och delade den på Facebook omedelbums. 

FANDOM IGEN. Bästa! Framförallt när flera av ens fandoms kombineras?? Är det någon mer som är såhär nördig och skrattar ihjäl sig åt skämt som dessa? Följer en sida på Facebook som handlar framförallt om Doctor Who men ändå lägger upp lite allt möjligt, så ibland sitter jag och fnissar för mig själv på kontoret när något sånt här dyker upp i mitt flöde. 


Den här printscreenade jag för att få tips på hur jag kan lägga upp mitt läsande av Harry Potter. Har inte börjat än så har inte följt datumen men ändå, eh. Okej MOVING ON från fangirlandet.


Den här sparade jag ner från min egen Timehop alldeles nyss. Citatet vet jag inte var det är ifrån men jag minns att jag läste det och att det träffade rakt in i hjärtat. Detta är alltså något jag twittrade för ett år sen. Jag kan känna igen mig i smärtan och jag kan fortfarande hålla med. Det gör ont, väldigt ofta, och jag är trött, väldigt ofta. Men jag skulle nog inte kunna säga att smärtan är konstant längre. Och det om något är väl fantastiskt?


Älskar den här synen på kärlek. Printscreenade detta från Sandra Beijers kommentarsfält pga så fint att jag fick en liten klump i halsen. Jag vill också kramas lite för länge om 45 år. Vill också välja om och om igen, trots att allt kanske inte alltid kommer vara så enkelt. 


Här har vi visst en printscreen som jag har tagit på Emelies Twitter. Log stort över denna kärleksförklaring.
(Puss Emelie, jag älskar dig)


Det här kommer från min favoritblogg. Hon skriver så att det skär igenom hjärtat ibland. Detta var en sådan gång.

Och så avslutar vi med ett mejl från min farmor. Jag vet inte om hon var upprörd över att det var påsk eller om hon slog på Caps Lock utan att veta hur en stänger av det. Förmodligen en blandning.

KRAM FRÅN JULIA.

Fandom, Jules, Sånt som är fint | |
Upp