En sekund är ingenting, ett andetag bara

Tänkte att vi skulle kika på vad jag har printscreenat på telefonen på sistone. Det var ju ett bra tag sedan sist
 
En smskonversation där min syster hade skickat flera meddelanden i rad till mig när hon sov över, när jag redan hade somnat, som jag sedan läste på morgonen och nästan fick klump i halsen.

Något fint från Sandra Beijers blogg, när hennes läsare fick skicka in berättelser om det finaste som hade hänt på sistone. "Och nu skrattar han igen". <3 

För att det är sant. 

För att jag började skratta som fan åt detta. Flip flop flip flop flip flop flip flops. Bästa. 

Den här hittade jag på min Timehop för ett tag sedan. Ett citat av Lojs angående en tenta vi tydligen skrev för tre år sedan. Det måste ha varit i Bild, form och webb-kursen. 

Utdrag från en blogg jag älskar. Alltså, sista stycket. "Om augusti är snart, är en vecka en sekund... Ett andetag bara". Tänker på detta när jag saknar ihjäl mig.
 
Ett peppigt och bra citat från Supersnippans instagram.
 
En film jag vill se! Den verkar vara så jävla fin.
 
En fantastisk katt som jag och Emelie låg och skrattade åt hur länge som helst. Den är som en bebis som bara chillar i famnen sådär? Den har en RYGGSÄCK? SOM HAR TAGGAR PÅ SIG? Jag dör söthetsdöden tio gånger.
 
En bok jag vill läsa! 
 
Och för att vara lite löjlig: början på något underbart. 

Jules, Sånt som är fint | |
Upp