My year in music: 2015

Mest spelade artister: Mumford & Sons, P!nk, Ron Pope, Ed Sheeran och Sam Smith. Inte särskilt förvånad. 
 
Bland mina mest spelade album hamnade såklart Mamma Mia i topp 5. Resterande var Sam Smith, Ed Sheeran, Elliot Park. (Elliot Park var förvånande då jag bara lyssnat på typ tre av låtarna på det albumet, men antar att jag spelat dem hur många gånger som helst, haha).


Att Uptown funk är den mest spelade låten är förvånande, likaså Two Fingers. De andra kunde jag tänka mig skulle hamna i toppen... 


Det här är ändå ganska sjukt? Särskilt jämförelsen med 2014, men även hur många minuter jag har lyssnat på musik. 54 dagar liksom, jisses. 

Gillar att Mumford & Sons är med nästan hela året. Bästa som finns. <3
 
Här är mitt inlägg om min musik för år 2014!
 
Att lyssna på, Jules | |
#1 - - Sofie:

Var kan man själv se detta? Spotify?

Svar: Sök på my year in spotify 2015 på google :)
Julia

Upp