I’m alive

HEJ. Klockan är 23.05 och jag borde egentligen sova. Men tydligen drack jag kaffe för sent på dagen enligt Emelie så jag är jättepigg. Fick feeling och ville uppdatera lelle bloggen. 

Vad händer i mitt liv? 

Jag har fått en till tjänst på Fryshuset som kommunikatör på halvtid, vilket innebär att jag från och med 1 juni kommer jobba heltid där! Känns superkul. Framförallt eftersom jag då jobbar med det jag pluggade (plus att det blir gött att få heltidslön hehe). 

En annan rolig grej är att jag har börjat på ett under chestpiece som ska färdigställas nästa vecka. Visar bild någon gång efter det men det är hur eller hur fruktansvärt snyggt. Det gjorde också fruktansvärt ont så det är ju tur att en får lön för mödan. 

Vad sjutton har jag mer gjort? Gått klart Mpower-utbildningen och har nu bara diplomeringen kvar i september. Innan dess ska jag visserligen jobba på mitt eget projekt som i mitt fall är en diktsamling. Jag har hängt med Maggie vilket är så himla fint för jag har saknat henne så mycket under tiden vi inte umgicks. I fredags spelade vi in en video till hennes Youtube-kanal där hon sminkade mig vilket var MYCKET roligare än vad jag trodde det skulle vara. Nästan så jag blir sugen på att börja vlogga. 

Just det. Idag har jag även klippt av mitt hår. Det blev skitsnyggt. Jag svär. 

Pusshej, may we meet again (har börjat titta på The 100 med Emelie efter uppmuntran från hennes håll och har nu blivit smått besatt). 
(null)
Jules | |
Upp