Såna som du, det finns inga fler, det är bara du

Gomorron. Jag är lite smått försenad till jobbet idag känner jag, men well. Så kan det gå ibland. Ville sminka mig idag då vi ska på sommarmingel med LNS men klarade inte av att gå upp tidigt, haha. Tonks väckte mig dock och var ovanligt gosig redan vid sex imorse. 
 
Igår träffade jag Alex på fika hemma hos mig i flera timmar. Nu ses vi inte igen förrän hon kommer och hälsar på i Kalmar någon gång i juli, förmodligen. Blä, känns jobbigt. Varför kan inte alla ens vänner bara bo på samma ställe hela tiden? Som i Vänner liksom. Avslutade även dagen med att prata med Emelie i någon timme innan det var dags att sova. 
 
Idag ska jag förhoppningsvis träffa Blondie & Becca efter jobbet, sedan ska jag diska och plocka undan lite innan jag packar ihop mina grejer för imorgon. Åker till Hultsfred redan vid halv ett för ett möte och sedan ska jag vara med på Emelies avslutningskväll. Hennes första år är ju avklarat, det måste firas! Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig. 
 
IDAG dock, så har jag på mig detta: 
 
Mina nya jeans från H&M som lätt kommer bli ett par favoriter, särskilt nu när jag har klippt av dem till perfekta längden. Och så en skjorta med snörning införskaffad från H&M förra sommaren. Nu ska jag till jobbet! Puss!

I garderoben, Jules | |
Upp