Friyay

Gomorron. Jag sitter just nu och äter frukost och ska bege mig till jobbet om dryga halvtimmen. Efter jobbet ska jag fika med Blondie och Becca, sedan kommer syster och sover över. Om jag börjar må lite bättre åtminstone, för just nu känns det som att jag är på väg att bli ordentligt sjuk? Eller så är det för att jag ska ha mens. Blä. Blir helt illamående, får såklart ont i ryggen och blir även matt i kroppen och dimmig i huvudet. Fan vad jag hatar det. Jag sover även helt crappy innan och under vilket gör mig extra bitter idag eftersom jag har vridit och vänt i sängen hela natten, vaknat flera gånger osv. Kan i och för sig även bero på att Emelie inte är här? En vänjer sig så fort ju. 
 
IGÅR i alla fall, så var jag på Pinchos på kvällen med ett stort gäng. Linnéa fyllde 25 år så vi var där för att fira henne och ha det gött. Åt rätter jag ej testat innan, så som baconlindade dadlar vilket var så himla gott. Fint att träffa Bobski med. Hade dock så himla ont i munnen, vilket jag fortfarande har, då jag var hos tandläkaren igårmorse och skar bort hud/tandkött? För att det varit inflammerat så många gånger. Var lika mysigt som det låter, eh. Träffade även min syster en sväng igår då hon kom över till mitt jobb när jag hade lunch. Gulle. 
 
Jules | |
Upp