Om bara för inatt, om bara för ett tag

God morgon, tänkte jag skriva. Det är i princip fortfarande morgon i och för sig, men jag har varit uppe sen halv åtta. Applåder tack? Jag hatar att gå upp "tidigt". Vi har i alla fall haft föreläsning mellan 9-11 så nu är jag hemma igen, har precis ätit lunch och ska sätta mig med rapporten. Har skrivit anteckningar till nästan allt nu, bara en del kvar av den vetenskapliga artikeln att läsa och anteckna till. Sen kan jag äntligen börja skriva min del, och på måndag ska gruppen träffas för att skriva vår introduktion och avslutning. Målet är att jag ska få vara ledig i helgen så vill göra klart det här senast imorgon. 
 
Dags att dricka massa kaffe. Vill hellre sitta och skriva fina texter om kärlek och fula texter om vintern, men. En rapport får väl duga. Puss!
 
Jules | |
Upp