Felt kind of bad about that and I know you did too

Så. Jag har tydligen blivit förkyld med lite feber och dessutom har jag mensvärk from hell, as usual. Hahah det är så roligt att allting alltid kommer på en gång. Till råga på allt är det dessutom jul nu. Jag försöker få julkänsla men känner mest bara nä, låt det vara över nu. December är verkligen årets värsta månad. Lyssnar på min favoritlåt under temat jul; A christmas duel, med raderna:
 
I bought no gifts this year and I slept with your sister
I know I should have thought twice before I kissed her
But with the year we had last and the dress that she wore
I just went along for the ride and I came back for more
And I'm sorry baby

That's all ok honey cause see
I bought no tree this year and I slept with your brother
I wrecked your Daddy's car and went down on your Mother.
I set your record collection on fire and said I never knew
Felt kind of bad about that and I know you did too

So whatever you say, it's all fine by me
Who the fuck anyway wants a Christmas tree
Cause the snow keeps on fallin' even though we were bad
It'll cover the filth, we should both just be glad
 
...vilket kanske säger en hel del om min relation till julen, hah. Jag har i alla fall slagit in lite julklappar ikväll och ska köpa de sista imorgon. Det jag faktiskt tycker om med julen är att köpa julklappar - och att slå in dem - men det är ju inte heller särskilt kul när en är student och har cirka noll kronor över till just detta. Ah well. 
 
Jag och Lojs var på handledning för B-uppsatsen idag i alla fall vilket gick superbra, så nu är jag ännu mer peppad på att skriva klart den. Vi har ett så himla intressant ämne att det knappt är jobbigt att arbeta med den, det är typ bara kul? Haha så himla otippat. Kommer dessutom på så himla många fler saker jag vill *forska* om. Det kanske slutar med att jag forskar på heltid, vem vet. En tycker ju om att skriva. 
 
Langar två selfies från i somras när jag och frugan var på Cypern, 
för jag hade gärna varit där nu med. Puss. 

Jules | |
Upp