Golden leaves

Alltså jag sover så jävla dåligt just nu. Drömmer stressdrömmar, mardrömmar, drömmar om personer jag saknar. Och allt känns så verkligt. När klockan ringer på morgonen förstår jag inte att det är verklighetens alarm utan jag stänger av det utan att ens vakna, för i drömmen är det på riktigt och jag måste ta hand om allt som händer, där. Så konstigt känsla när jag väl vaknar, att jag har tvingat mig själv att sova ytterligare en timme för att jag trott att det är på riktigt. Så vaknar jag med klump i magen, ännu mer stressad, och så osugen på att gå upp att det finns inte. Trodde min medicin skulle hjälpa mig att bli piggare men det funkar inte alls. Sover snarare alldeles för mycket. 
 
Jag vet inte vad jag håller på med. Känns som att jag bara står och stampar, kommer ingenstans. Vet knappt vilket håll jag vill gå åt. Önskar att jag kunde fly härifrån.
 
Do you remember how this started out?
So full of hope and now we're filled with doubt
A dirty joke we used to laugh about, but it's not funny anymore

What's left to do when we've lost all hope and
what's left to break when our hearts are broken?
 
Från hjärtat, Jules | |
Upp