And I'm wandering around with a half pack of cigarettes searching for the change I've lost somehow

ÄR SÅ HIMLA UTTRÅKAD. Orkar inte plugga mer. Jag och Louise har suttit hemma hos mig och tentapluggat i 6 timmar nu. Jag har tvättat lite under tiden och vi tog en paus för en stund sedan för att yoga, men i övrigt: plugg. Känns som att jag fattar precis allting och kan det mesta, men när jag slutat läsa kommer jag inte ihåg någonting. Till skillnad från de föregående kurserna där jag verkligen inte förstod någonting från grunden, men det är svårt att plugga in fakta också. Mycket av det vi läser nu om organisationer är sådant en kan sen innan, bara det att en inte har haft de rätta begreppen för det. Ah well, det ska väl gå bra. Tentan är på måndag, imorgon har vi seminarium för rapporten vi lämnade in i måndags och sedan repetitionsföreläsning, och sedan är vi "lediga" till på måndag för att tentaplugga. Jag ska dock förmodligen iväg på äventyr, så det blir inte så mycket plugg för mig i helgen. Måste få allt att fastna typ idag, haha. 
 
Sitter hellre och lyssnar på musik, skriver texter om sådant som känns i hjärtat och äter clementiner för att förebygga förkylningen som verkar vara på väg att bryta ut i min kropp. 
 
Puss.

Jules | |
Upp