Yours are the sweetest eyes I've ever seen

Började den här dagen med att bli irriterad, eftersom någon höll på att tvätta på min tvättid. Försökte sedan lugna mig genom att det inte är hela världen plus att jag fick i mig mitt morgonkaffe. Såå medan tvätten var igång passade jag på att städa lite istället. När allt var klart och tvätten var åtminstone halvtorr och upphängd i min lägenhet tog jag cykeln och for över till Ängö. Ska nämligen passa mamsens och Peters katter här inatt. Låg på innegården och solade en stund men det blev så himla VARMT. SÅ SKÖNT men så varmt. 
 
För en stund sen var Louise här och klippte mig, älskar när någon pillar mig i håret?? Bästa som finns ju. Nu ligger en kokosinpackning i hövvet så ska väl hoppa in i duschen snart och skölja ur alltihop. Har även en matlåda med mig då jag VET att jag inte kommer orka laga mat ikväll. Är så förutsägbar. Orkar laga mat typ en gång i veckan, annars lever jag på typ.. knäckebröd. Bra för studentplånboken åtminstone. 
 
Himlen verkar ha mulnat ihop sig och blivit ledsen igen så det blir nog inget kvällsdopp idag heller. Får sätta mig i soffan och läsa en bok istället. 
Jules | |
Upp