Sista mars

Hej darlings. Det är onsdag och jag har rast i jobbet. Har en bildidé att genomföra idag och sedan ska jag skriva på mitt projekt, som förhoppningsvis blir säljklart i sommar. Man kan säga att det är ett helt program, som handlar om välmående och traumaläkning. Kommer bli fantastiskt. Ska sen försöka ta en lugn kväll, helt för mig själv (och Anton, såklart). Igår var jag nämligen på terapi på eftermiddagen, sen mötte Anton upp mig och vi kikade i en butik eller två (kom hem med ännu fler böcker hehe), och sedan blev det sen middag och till och med lite städning därefter. Ikväll vill jag landa tidigare. Kanske pussla lite? Se en film? Något mysigt i alla fall. 
 
Imorgon är det dags för skrivstuga med Josefi igen! Jättefint och kul. Innan dess har jag en coaching-klient och annat i jobbet. Trivs så bra med det jag får jobba med nu, även om det är påfrestande att inte må så bra just nu på grund av järnbristen och de andra hälsoaspekterna jag försöker nysta i. Samtidigt, hade jag inte varit egen just nu, så hade jag förmodligen inte orkat jobba överhuvudtaget. Nu kan jag lägga upp det på mitt sätt. På mina tider. Det är guld värt. 
 
Har lärt mig så mycket de senaste åren. Är så sugen på att lära mig så mycket mer. Kanske är det därför bokhyllan dignar över av självhjälpsböcker, psykologi, spiritualitet och allt däremellan. Kanske skulle vara fint med en liten bokhylle-tur? Ja, det kanske får bli så någon dag. 
 
Nu ska jag fortsätta lyssna på den här listan och sätta igång min nya spotlight-lampa till mobilen. Kul. Puss!
 
Jules | |
Upp