En helg i Karlstad

Det är tisdag eftermiddag och jag har fullt sjå med att hålla tankarna i styr medan jag skriver på min uppsats. Är helt slut vilket jag bara kan anta beror på den långa resvägen hem igår. Jag kom till Kalmar runt midnatt och då hade jag åkt från Bobs lägga vid halv fyra på eftermiddagen. Kom hem och tvättade mig, borstade tänderna, packade upp lite smått och kunde sedan inte somna förrän någon gång efter ett. Så jag är seg idag, men så får det vara. Jag gör mitt bästa med uppsatsen ändå och så är det med det. Har åtminstone börjat skriva på det där himla analys-kapitlet nu, haha. 
 
Helgen har varit SÅ fin. Jag kom upp till Karlstad vid halv sju i fredags varpå jag SPRANG in i Bobs famn på tågstationen. Sedan handlade vi mat och åkte hem till honom för att göra tacos. Började kolla på typ tre filmer men ingen var bra, så vi pratade bara istället. I lördags for vi in till stan för att handla alkoholhaltiga drycker och sedan tog vi en lång fika på Wayne's. Framåt kvällen var det dags för föris där jag fick träffa en hel del av hans klasskompisar. Så himla roligt. Vi åkte in till stan senare än vad som var tänkt men hängde åtminstone på Oleary's en stund innan ett tappert gäng avslutade med käk och chill hemma hos Bob igen vid halv tre-någon gång. Söndagen var vi bakis och gjorde det man gör: slumrade på soffan, käkade pizza, spelade Diablo och kollade på tecknad film. Igår skulle vi egentligen ha åkt till universitetet och kikat lite men både jag och Bobski var helt slut så vi chillade bara hemma istället. Det regnade dessutom, inte superpeppt att ge sig iväg då. Jag är så himla glad att jag åkte upp och hälsade på i alla fall, hade så gärna stannat flera dagar pga så mysigt. Får se när jag kan åka upp nästa gång, snart börjar jag ju jobba på heltid(!!!). 
 
love u Bobski. 
 
Jules | |
Upp