don't call me up, don't wanna talk about us

Hej hopp! Jag tänkte att vi skulle slå en kik på vad jag har haft på mig på sistone. Så här kommer ett gäng halvbra spegelselfies för jag har tyvärr ingen fotograf som tar bilder på mig utomhus varje dag :):)):)
 
I fredags traskade jag hem till Alexandra & Micke för tacokväll. Slutade med en kanna shots och en tur in till Krögers strax innan 23. Trodde jag skulle vara hemma senast typ 01. När jag somnade? Vid fem på morgonen. MEN jag hade i alla fall min nya snygga jeansjacka på mig, som är från Bikbok och kostar 500 pix. (Jag lyckades dock köpa den under Kalmars "tjejkväll" i torsdags med 30% rabatt. Score)
 
För ett tag sedan när det var lite kallare var jag klädd helt i svart med kängor och stuprörsjeans till min mörkgröna fluffiga jacka. Bästa. 
 
Detta fantastiska har jag redan visat men det är ju värt att visa igen pga så fab. Kimono-klänningen är från NAKD och jag längtar efter ett tillfälle att använda den igen. 
 
Ignorera överkastet som ligger på golvet tack. Hade i alla fall den här mysiga tröjan när jag var på UB och pluggade en dag!!! Faktiskt viktigt att klä sig åtminstone lite mysigt när en ska plugga.
 
Vet inte varför jag var såhär snygg? Ingen aning om vad jag skulle göra? Men uppenbarligen har jag åtminstone precis öppnat ett paket från H&M. Det vart två jeansjackor däri, som jag dock inte behöll! Men jeansjackan på bilden är också från H&M. Väskan också. Och tröjan. 
 
I maj ska jag ha på mig: vida byxor eller jeans, croppade sweatshirts, jeansjacka och snygga solglasögon. Till vita/rosa sneakers. Och gärna någon ny rolig väska, om jag hittar någon dvs!! 
 
Nu ska jag äta choklad och kanske spela The Sims. Puss. 
 
I garderoben, Jules | |
Upp