delta

Hej kompisar.
 
Jag sitter på soffan och ska väl egentligen plugga men är så osugen. Mest för att min ena kurs är så ostrukturerad och jag har inte ens fått min kompletteringsuppgift för att jag missade förra helgen trots att jag 1) frågade om den på en gång och 2) fick mejl om att den skulle komma upp igår. Hade tänkt lägga dagen på det men icke. Hittar heller inte all kurslitteratur till nästa delkurs och kursplanen verkar inte ens stämma. Blir så opepp då. Men har åtminstone lämnat in min forskningsöversikt i min MKV-kurs! Fan vad jobbig den har varit att skriva på. Får hoppas jag har gjort rätt bara, den var väldigt klurig. 
 
I övrigt så har Mumford & Sons släppt sitt nya album idag så gissa vem som är glad. JAG!!! Såklart!!! Finns inget album jag har längtat mer till, någonsin. Mumford & Sons är livet. Har ännu inte hunnit lyssna igenom alla låtar (?!) men älskar de jag har hört hittills. ...Kanske hittar jag något guldkorn att låna en textrad eller två från till en tatuering på den här plattan? Jag har ju inte kunnat välja något från alla andra låtar för det finns för mycket fint. Kommer åtminstone få hem LP:n plus en tisha någon gång inom typ 10 dagar. Bästa. 
 
Ni får förresten gärna kika in på min Youtube-kanal under helgen också för där ligger två nya videos uppe sen vi pratade sist. En där jag pratar om #metoo och varför jag är trött på att prata om #metoo, och en där jag och Maggie leker sko-leken för att ta reda på hur väl vi känner varandra. Utlovar skrattfest. Åtminstone från mitt håll, under inspelning. Och just det! Statement-vloggen är också uppe såklart! 
 
Hoppas ni mår bra. Jag börjar göra det. Fast stressen får gärna chilla ännu mer. 
 
Att lyssna på, Jules | |
Upp