Ja juste förlåt

Well gomorron! Jag sitter vid köksbordet och äter frukost. Bestämde mig för att låta mig själv sova lite längre idag eftersom jag hade sovit typ 5-6 timmar natten innan, men självklart kunde jag knappt somna igårkväll heller, trots att Ellie sov hos mig. Hon kom hit igårkväll och jag är så glad att min lille skitunge är hemma från Spanien igen. Vill bara kramas och skratta med henne cirka jämt. 
 
För att jag ska slippa börja plugga nu såhär på en gång så tänkte jag att vi skulle kika på mina senaste printscreens på mobilen. (Jag lämnade faktiskt in min metodreflektion igår och började redigera mitt fältarbete, så idag ska jag fortsätta genom att skriva analys + diskussion och sedan försöka korta ner alltihop till cirka hälften. Enkelt). 
 

Tyckte att det här som Mia Skäringer skrev var fantastiskt fint. Systerskapet i sitt esse, att skapa plats åt varandra och märka att det bara ger mer plats. Mer kärlek. 


Blev kär i denna lampa från Lagerhaus?! Synd bara att jag tror den skulle passa bäst i vardagsrummet eller sovrummet och där har vi redan fina lampor. Synd även att Emelie inte gillade den alls. Heh.


Fick det här mejlet och kände tårarna tränga bakom ögonlocken. Lyckan. 


Klarade en jättesvår nivå med så mycket mer poäng än mor min!!! Blev STOLT! Var såklart tvungen att printa. 
 

Sandra Beijer la upp detta på sin blogg ur sina printscreens och jag tyckte det var så himla fint, också. Tänkte självklart direkt på framtida bokomslag bara för att hon skrev så. Måste bara skriva klart min bok först. Men det är ju en petitess. 


Linnéa Henriksson har haft SÅ snygga outfits genom hela Så mycket bättre, men den här slog alla rekord. Så jävla fab! Vill ha hennes garderob. 

Lite lökigt men tyckte denna var fin. Särskilt sista, "I will live the life I envision for myself". Gav mig lite pepp ändå. 
 
Nu ska väl jag sätta tänderna i det där himla fältarbetet ändå. Målet är att det ska vara helt klart och inskickat på fredag. I så fall ligger jag verkligen i fas med plugget och kan till och med kanske få känna mig lite ledig över jul.
 
Puss. 

Jules, Sånt som är fint | |
Upp