Tisdag 13:33

Hallå lovers. Jag befinner mig just nu på kontoret och har lite eftermiddagsrast då jag ärligt talat inte har så mycket att göra idag. Har ringt alla samtal, skickat alla mejl, planerat lite kring veckan som kommer och så. Jag har dock ett möte vid halv tre som jag ska ta bussen till om fyrtio minuter så måste hur eller hur invänta det. Tänkte sätta mig och läsa lite om hur en startar företag fram tills dess, om min hjärna klarar av det. Fick mens imorse och är således helt groggy. Orden finns inte där, orken finns inte där heller. Jag är bara helt matt, som om jag skulle kunna somna när som helst. Så efter mitt möte ska jag definitivt hem och sova en stund innan det blir dags för mat, serier och annat gött. Tänker låta mig själv ta det lugnt idag, för uppenbarligen behöver kroppen det under den här veckan (även om det är sjukt frustrerande). 
 
I övrigt händer det inte mycket just nu. Förutom en liten hemlis som jag inte vill gå ut med på thez internetz ännu men snart så. Lovar att berätta då! PUSS hoppas ni mår bättre än vad jag gör idag och om inte - ta hand om er och vila ordentligt. 
 
Jules | |
Upp