Torsdag

Jag trodde nog att mitt bloggande skulle bli mer ihärdigt under semestern. Att jag skulle ha tid och lust att uppdatera här, för att ha något att se tillbaka på sen. Framöver. Det är ändå mitt livs första semester, det måste väl ändå räknas som något speciellt, tänker jag. Men hela första veckan gick liksom åt till att fylla 25. Att förbereda för födelsedagen, att fylla år, att mentalt hantera det. Antar jag. Sedan att förbereda och planera för festen, eller åtminstone tillställningen, då mina vänner var här. Det var fint hur eller hur, vi åt hemgjord pizza och glasståg till efteråt varvat med musikquiz och ett quiz om moi, såklart. Den här veckan började jag med att vara sjuk, så jag och Emelie har mest tagit det lugnt. Igår jobbade hon så då tittade jag på Doctor Who cirka hela dagen. 

I helgen ska vi iväg på hemligt äventyr. Det är i alla fall hemligt för Emelie än så länge. Men imorgon ska jag fixa lite hemma medan hon är på jobbet, träffa Simon och lite annat. Det blir kul! Måste bara låta stressen försvinna. Detta ständiga bekymmer. 

Jules | |
Upp