Snart september

Hejhej hemskt mycket hej. Här är jag igen. 
 
Jag är hemma sjuk för tredje dagen. I måndags åkte jag till kontoret trots yrsel med tanken om att den skulle gå över men det gjorde den inte. Satt vid skrivbordet och höll i mitt huvud för att inte typ trilla av stolen. Tog mig hem och låg sedan i sängen exakt hela dagen. Igår mådde jag illa och hade förmodligen lite feber. Idag är illamåendet och huvudvärken kvar, med ett tillskott av halsont. Men imorgon hoppas jag att jag kan gå till jobbet för jag klättrar lite på väggarna idag. Kan inte med att göra ingenting tre dagar i sträck, får panik då. Ångesten blir stor för att det känns som att jag inte gör något vettigt och rastlösheten kliar ända in till skelettet. 
 
Idag har jag åtminstone fixat det sista med Emelies utklädnad då hon skulle på sittning. När hon kom hem sminkade jag henne och om jag får säga det själv blev hon en väldigt bra Malificent. Har också orkat diska, äta mat och duscha, vilket ju är plus i kanten. Jag har också eventuellt tröstshoppat lite och beställt hem en ny klänning, en jeansjacka i modell oversize, en kjol och två toppar. Hoppas att allt är fint på. Alltid lika svårt att veta. 
 
Det börjar redan bli mörkt om kvällarna och det gör mig så ledsen. Jag är inte redo för kyla och mörker. Tack och lov åker åtminstone jag och Emelie iväg snart. Drygt två veckor kvar bara, sen sitter vi på ett flygplan på väg mot Cypern! Är så himla peppad. Vi ska äta massa god mat, förmodligen åka iväg på en dagsutflykt med jeep, sola, bada i pool och såklart hälsa på min gamla kollegor på Capo Bay. Bästa. Lär väl gråta. 
 
Hoppas att det är bra med alla er som fortfarande klickar er in här och läser ibland. Förlåt för att jag är så dålig på att uppdatera för tillfället. Har bara inte haft sug alls, ärligt talat. Men men! Så är det ibland! 
 
Jules | |
Upp