Humor från Twitter och så

Hej hopp jag började morgonen med att snooza i dryga timmen, eftersom jag vaknade runt 5 av en mardröm och sedan inte kunde somna om. Var därför extra trött när alarmet väl ringde. Så nu sitter jag och äter frukost, dricker frappé och försöker mentalt förbereda mig på att skriva den där himla opponeringen. Inte supertaggad.
 
Igår läste jag igenom hela uppsatsen och skrev anteckningar, innan jag tröttnade. Mamma kom istället in till stan för att åka till Hansa ihop. Jag köpte nya gardiner till sovrummet på Ikea, så att jag slipper vakna med solen i ansiktet varje morgon (det är inte så mysigt som det låter), lite fler ringar, en skjortblusgrej att ha på jobbet i sommar och ett par snygga tofflor. Också till sommaren såklart. Snart är den här.
 
Sedan kom jag hem och tvättade, diskade, bäddade nya lakan, började packa lite smått, dammsög och betalade räkningar. Sånt där vuxet och tråkigt ni vet. Vid halv nio var jag åtminstone färdig så då spelade jag The Sims en stund innan jag gick och la mig. Somnade ju inte förrän midnatt-ish dock för jag har blivit väldigt dålig på att både vilja och kunna sova på sistone. Well. 
 
HUR ELLER HUR, så tänkte jag att andra kanske också har drömt mardrömmar inatt, eller har en dålig morgon, eller är tisdagströtta. Så jag tänkte muntra upp med roliga grejer jag har sett på Twitter på sistone. Enjoy.
 
Hahaha jag skickade den här till Alexandra pga dog av garv. Det är ju sant? Men hemskt :):):)
 
Hade kunnat vara jag. Iskaffe är alltid viktigast

Hahha jag räknar alltid hur mycket jag har druckit innan jag antingen 1. beställer in mer eller 2. ska sova. Tänker att det ska hjälpa mig att förstå att det inte är så farligt och att jag därför inte kommer må bajs under nästkommande dag men det funkar av någon anledning nästan aldrig 


På riktigt

Hahhaha också jag ☺ 
 
Jules | |
Upp