I mina lurar

Jag hade tänkt lägga upp ett inlägg häromdagen med musiktips för början på sommaren men sen blev jag avbruten, jag vet inte av vad, kanske ett telefonsamtal, så det blev inget av det. Och nu har jag insett att jag är rätt trött på min musik för tillfället? MEN det behöver iofs inte betyda att alla andra är trötta på de låtar jag lyssnar på. Så vi kör.
 
Jag har ju väldigt många olika listor på Spotify men jag tänkte att jag visar de jag lyssnar mest på just nu. Nämligen:
 
2019. En lista med musik jag lyssnar på i år, obvi. Har redan spelat sönder seven eleven och Ma chérie men älskar dem ändå. Unholy är en banger från Miley Cyrus nya platta och Solen har gått ner med Veronica Maggio har SÅ fin text. Tips tips. Jag är väldigt mycket för svensk musik just nu för övrigt, lyssnar extremt mycket på både Hov1, Mares, Molly Sandén, Ana Diaz osv osv.
 
Listan // BITCH PLEASE // dansar bara till kvinnor har varit igång sedan slutet av 2016 då jag och Lojs skapade den ihop för att kunna dela musiktips med varandra. Favoriter just nu är: WOW, Äter upp dig och That's my girl. 
 
Har även en relativt nyskapad lista för senvåren/sommaren som heter porlande vin och glittrande ögon pga det är så det har varit på sistone. Vitt iskallt vin och glittrande ögon. Högt skratt. Allt det där. Jag hoppas det fortsätter så, även om vinet får intas i mindre mängder nu när jag har börjat jobba. Lyssna särskilt på: Dragons, Älskling och låten Peer Pressure som ej syns i bild. 
 
Lyssnar såklart också på Mumford & Sons. Men det är ju givet vid det här laget va?
 
Att lyssna på, Jules | |
Upp