Lördag 13:26

Uuh jag är så trött. Ska snart ta en powernap, eller kanske en längre tupplur snarare, för jag har varit vaken sedan 06:15-ish. Vaknade av mig själv och var i princip pigg, låg och drog mig en stund och sedan tog jag en morgonpromenad. Fan vad mysigt det var att vara ute och gå en tidig lördagsmorgon, det var så stilla och tyst överallt. Väl hemma igen tog jag en dusch och käkade frukost innan jag började städa. Strax innan elva kom Viktor och Lisa hit för att följa med mig och hämta ut min mat som jag handlat online på Maxi, haha, sen bjöd jag dem på fika samtidigt som jag sprang upp och ner till tvättstugan. Hann inte ens tvätta allt men så blir det ibland. Nu har jag i alla fall städat färdigt, ätit lunch och har inget mer viktigt att utföra idag. När jag har sovit ska jag duscha igen pga ska iväg till Ellie ikväll och vi vet inte om vi kanske beger oss in till stan senare. Vi ska käka ihop åtminstone, spela lite spel, dricka lite vin. Om jag känner oss rätt hamnar vi på McCool's innan klockan är 22, haha. Mysigt. 
 
Imorgon ska jag sova ut och bara ta det lugnt, sen ska jag äta sushiiiiii med Anton som kommer med tåget vid fyra. BÄSTA. På måndag ska vi se Spider-Man på bio, också bästa?? Hela han är i och för sig bäst. 
 
Men, sova en sväng var det. Puss.
 
Har ni för övrigt sett nå gladare? Är ju så kär 
 
Jules | |
#1 - - Angelica Wåhlin:

Låter ju som en bra kväll :)

Upp