Update 12:42

Gomorron tänkte jag säga, men det är ju inte alls morgon nu. Jag sitter på universitetet i Växjö och käkar lunch och snart börjar min halvdag här. Det är introduktion för den ena kursen jag läser, kommunikation för social hållbarhet. Superspännande. Introduktionen fortsätter egentligen imorgon också men jag får komplettera det för imorgon åker ju jag och Emelie till Skiathoooos! Bästa. Har varit en stressig vecka för att hinna fixa allting inför resan samtidigt som jag behövt fixa grejer med plugget, med förrådet som blev översvämmat och med nya lägenheten. Igår fick vi nämligen komma och kolla på den mitt i renoveringskaoset och det kommer bli så fint!! Är så glad. Kommer aldrig vilja flytta ifrån Kalmar nu, med en så fin lägenhet. Sovrummet är dessutom GIGANTISKT. 
 
Emelie hämtar mig här i Växjö vid 18 idag och så kör vi till Helsingborg för att sova hos min kusin Emma. Därifrån åker vi imorgon på morgonen vid 05.15 haha. Roligt. Hoppas en får lite mer sömn på flyget. Det ska bli så obeskrivligt skönt att komma iväg lite. 
 
Igår hade jag min sista arbetsdag så nu är det fullt fokus på studierna som gäller. Och så lite Briljanta tillsammans också såklart. 
 
Jules | |
Upp