Hemlig klubb i Kalmar och en tråkig vetenskaplig artikel

Hej kompisar. Jag sitter för tillfället på UB och har gjort det i 1,5h, för att plugga, men har hittills inte pluggat alls. Eller jag har loggat in på mitt studentforum och öppnat en vetenskaplig artikel som jag har valt ut till min forskningsöversikt och läst dess Abstract, men sedan har jag inte gjort något mer. Har istället gjort åtminstone en vettig grej och bokfört en transaktion, men mer?? Nada. Hatar att jag är sånhär, haha. Pluggar jättebra i två dagar, pluggar inget alls i tre dagar, pluggar superdåligt i två dagar, pluggar jättebra i en dag, osv osv i all oändlighet. 
 
Har ett möte om en halvtimme ungefär gällande en rolig grej jag gör via Briljanta tillsammans som dock ännu ej är släppt, men det blir spännande och kul och allt det där! Går av stapeln i slutet på november, i Kalmar. Kan åtminstone säga att det fyller ut nattklubbsscenen! 
 
Bor just nu i mammas hus på Öland för hon är hos Carl i Tyskland så jag passar lelle katten. Ska göra det tills på måndag eller så. Ändå lite mysigt. Igår när jag kom dit fixade jag lite med tvätten, disken och lagade mat, bäddade rent och satte mig i soffan och pluggade. La mig i sängen innan åtta för att se en film, bästa att min lillasyster har en tv på väggen framför sängen hehe. Konstigt dock att hänga där utan henne (hon är alltså på Gran Canaria och jobbar just nu. Saknar henne <3).
 
Nu suckar Emelie åt mig för att jag är världssämst på att plugga. Pusshej!
 
Jules | |
Upp