It took a wild heart to tame mine

Gomorron. Jag sitter och äter frukost just nu och ska snart sätta igång med plugget. Sov lite längre än vad det var tänkt imorse, för jag kunde verkligen inte somna igår. Tror jag äntligen lyckades slockna vid ett. Inte superlockande att gå upp imorse för att springa ner i tvättstugan och börja tvätta. 
 
Igår vinkade jag Emelie hejdå på stationen eftersom hon åkte till Stockholm för att skriva uppsats i några dagar. Sedan tog jag en fika med Maggie på Espresso House och väl hemma igen röjde jag undan all disk ifrån lördagens middag med brorsan och Lisa, innan jag tog en promenad och ringde upp Bobski. Det regnade och var kallt men det tänker en lätt bort när en pratar med sin bästa vän. Saknar honom så mycket men snart kommer han ner och hälsar på åtminstone. 
 
Idag! Idag ska jag som sagt tvätta och plugga, sedan ska jag *motionera* med Blondie och därefter ska jag förmodligen hem till Maggie. Hon behöver en modell till att öva brudmakeup och fota till sin portfolio och vem är jag att säga nej till det. 
 
Har en ganska händelserik vecka framför mig i övrigt också. Mest kanske för att jag måste bli klar med en del grejer i plugget, haha. Ska lämna in metodreflektion och förhoppningsvis även bli klar med mitt fältarbete kring mediekonsumtion. På torsdag ska jag ha arbetsmöte med Alexandra inför våra föreläsningar om porr och sexuellt våld och på lördag ska jag, Emelie & Elin se Molly Sandén på Sandra! 
 
Nästa vecka ska jag äntligen till frissan igen!!! Ska slinga och klippa. Älskar verkligen att gå till frisören. (Mest för att en får huvudmassage och styling hehe).
 
Det var allt kul jag hade att säga. Puss kompisar.
 
Jules | |
Upp