Pasta, Diablo och jeanskjol

HAPPY FRIYAY! Jag är nu inne på tredje, eller fjärde? dagen med migränkänningar. Livet hörni. Är det inte härligt. Men jag lyckades i alla fall packa ner ytterligare en flyttkartong, äta frukost och lunch, plus flyttstäda lite tråkiga saker (typ ugnen) innan det small till i huvudet. Har dock inte tid att ha migrän, så jag hoppas det inte blir en full blown attack av detta. Ska trycka i mig lite piller och sedan ska jag göra mig i ordning. För ikväll! Ikväll ska jag spela tv-spel med Bobski! Ska vara där om en timme typ så borde verkligen hoppa upp ur sängen nu. Måste eventuellt förbi Maxi för det var väldigt mycket oklarheter kring vem av oss som skulle handla till käket, känner jag såhär i efterhand. Vi ska i alla fall äta någon god pastarätt. Och förmodligen lite godis, chips eller liknande. Plus spela Diablo i helst tio timmar, men får väl se vad klockan är när vi ger upp, haha. 
 
Imorgon ska jag fixa lite i nya läggan och frakta dit lite väsentligheter, mest för att jag och Emelie ska kunna packa klart här hemma på söndag/måndag utan att bli helt överbelamrade av flyttkartonger. Det står just nu 16 lådor till varstans i lägenheten. När jag har gjort det imöra ska jag träffa Alex och äta middag ute! Typ på Krögers! För där har jag faktiskt inte varit på hela sommaren! 
 
Vill ni veta något annat kul? Igår var jag och scoutade en second hand-butik med syster innan vår sleepover, vilket ledde till att jag hittade en jeanskjol för 15 spänn. FEMTON SPÄNN, fattar ni! Det var halva priset på alla kläder. När jag kom hem klippte jag av den och gjorde den lite rufsig längst ner. Lätt värt, trots att det inte var några fickor på den.
 
Puss!
 
Jules | |
Upp