So I guess I'll go home, into the arms of the girl that I love

HEJ. Det börjar äntligen bli vårigt ute. Idag var det bara lite kylig luft men himlen var klarblå. Jobbtimmarna gick fort trots att Dennis ej är på kontoret för tillfället (han är i Italien den svikaren), sedan gick jag hem och storstädade läggan. Dammade och dammsög, skrubbade badrum osv osv. Så skönt att ha det gjort. Efter det skulle jag ha träffat systra mi men hon ville boka om så jag var rastlös men gjorde egentligen inget åt saken? Mer än att blasta musik och dansa runt för mig själv. Diskade och busade med Tonks. 

Ikväll kommer Emelie hit trots att hon inte skulle komma förrän imorgon egentligen. Längtar ihjäl mig.

Annars då? Jag är så himla stressad just nu. Alltså verkligen superstressad, utan att riktigt veta varför? Det sitter i hela kroppen. Har huvudvärk konstant, ont i kroppen hela tiden. Vill aldrig gå upp på morgonen, vill aldrig sova på kvällen. Försöker vara snäll mot mig själv, ha tålamod. Äta ordentligt, dricka mycket vatten, sova minst sju timmar per natt. Har också beställt nya skor och slängt mina gamla slitna inte-längre-vita som förmodligen har förvärrat det för mina fotleder. Ska försöka hitta ett par tunna ankelstöd också som jag kan ha i skor de dagar det är som värst. Och bli mer noggrann med min sjukgymnastik. Allt för att kunna ta promenader i vårsolen, för jag tror att det är vad som behövs. Lite promenader med musik, lite sol, lite blå himmel. Frisk luft. Så jävla klyschigt men ärligt talat blir en ju lite gladare av det. 
 
Har ni sett mina grymma byxor elleeeeer? Har fått dem av Gimli och älskar dem redan. Måste bara komma på exakt hur jag ska matcha dem på bästa sätt. OCH tadaaa - mina nya sneakers! Förmodligen i alla fall. Har beställt ett par andra också, men tror inte de är bättre än dessa. De är dessutom dubbelt så dyra så jag hoppas inte ens att de är bättre, hah. De här är typ gråa med liten hint av grönt i vilket gör dem så fina. 

I garderoben, Jules | |
Upp