Hope in the darkness

Hej hopp kompisar. Det är tisdag och ny vecka och allt det där. Igår gjorde jag vettiga och ovettiga saker, som att plugga lite, byta våra stolar i Färjestaden, betala in skatt, åka till veterinären med Weasley (han har fått ny mat att prova) och laga mat. Tittade på ett antal avsnitt av Grey's Anatomy och tog hand om min sjukling också. Ja alltså, Emelie blev sjuk redan i fredags (hon mådde iofs dåligt redan när jag hämtade henne i torsdagskväll) och var så pass dålig att hon inte orkade flyga tillbaka till Stockholm igår. Har matat henne med glass, bäddat upp soffan med duntäcke och gos, sett till att hon dricker mycket vatten och pussat henne på pannan när den har varit extra varm. 
 
En annan grej jag gjorde igår var att skicka in mina planer/idéer till min tatuerare. På måndag ska jag köra höger underarm och jag längtar verkligen!!! 
 
Här är några av inspirationsbilderna, från Pinterest. Och två olika fonts från dafont, jag har inte riktigt bestämt mig för vilket jag vill ha. Men ska alltså göra ljusrosa pioner tillsammans med lyrics från Mumford & Sons. Två favoritsaker i ett. 
 
Sen får jag kanske hålla i tatueringspengarna för ett tag. Kanske. 

Inspiration, Jules | |
Upp