Jag som bitmoji

Sandra Beijer gjorde ett inlägg för ett tag sedan om sin Bitmoji och jag tyckte det var kul. Jag älskar den funktionen på Snapchat och önskar att det fanns överallt. Önskar dock också att det fanns mer kläder att välja mellan så att en kunde göra som en när en brukade spela Sims och byta kläder på ens karaktär hela tiden. Det var kul. Kanske är det därför jag gillar Bitmoji? För att det påminner mig om The Sims? 
 
AH well! Ska vi ta en kik på hur jag ser ut? 
 
Jag tycker ändå att den är relativt lik mig. Det enda är väl de gigantiska ögonen - men det går inte direkt att välja några små. Men känner ändå att håret, näsan och munnen är ganska likt? Plus den gigantiska rynkan i pannan. mvh en som har fått frågan om jag har ett ärr i pannan. 
 
Detta är jag och Weasley! Tonks fanns inte :( Hittade inte en enda svart katt. Det är dock Tonks som brukar väcka en på morgonen, Weasley är lika morgontrött som hans mammor är. Här är mina ögon lite mer accurate. Särskilt om jag skrattar. 
 
Haha yep. That's me. I en ångestpöl och med den konstanta egenskapen "jag är trött". Det måste väl vara ett peronlighetsdrag vid det här laget tänker jag. 
 
Jag som glad: med en massa böcker och med en massa tacos. Bästa. Tycker ändå min outfit stämmer ganska bra överens dessutom. Gillar ju rosa, har ofta höga shorts (eller jeans) och vita sneakers. Får väl klä på na lite varmare kläder snart, men jag ska ju faktiskt till Grekland om bara några dagar! 
 
Jules, Listor | |
Upp