Glassrestaurang, att bli ett år äldre och att ta hand om sig själv

God morgon, tänkte jag säga innan jag tittade på klockan och insåg att den är 11 redan. Jag kunde inte somna igårkväll men däckade till slut runt halv ett och var inte särskilt pigg när klockan ringde vid halv åtta. Kom upp en timme senare och käkade frukost innan brorsan kom hit och sedan har jag druckit kaffe med honom lite för länge med tanke på att jag egentligen skulle sätta igång med plugget tidigt. 
 
Är så osugen på plugg just nu. Vet inte vad det är med mig. Tycker egentligen det är intressant och roligt och spännande men VILL bara inte läsa några artiklar eller någon jobbig forskning eller något på engelska ens. Blä. Blir samtidigt stressad för det finns ju deadlines att förhålla sig till. Kanske borde göra som min psykologis sa dock, att prova på att vara lite dålig? Inte lämna in i tid eller så. Hmm. 
 
Det var egentligen inte det jag tänkte ta upp nu. Jag tänkte egentligen bara posta min senaste Youtube-video som jag la upp häromdagen! Vloggen är från i somras för sedan blev jag sjukskriven och därefter försökte jag hinna med att jobba heltid och plugga heltid i några veckor, varpå jag också åkte utomlands OCH flyttade till en ny lägga - så jag hann aldrig redigera någon himla vlogg. Men nu är den alltså redigerad, klar och uppladdad. Snart kommer det en liten video från min mammas bröllop också. Håll till godo så länge. <3 
 
 
Att titta på, Jules | |
Upp