ON THE RUN

Hello lovers. Det är torsdagkväll och jag sitter här med migränkänningar som heter duga. Har tagit en tablett och håller tummarna för att det hjälper men det brukar ju gå sisådär med det. Kanske beror det på att jag är helt slut på grund av flera intensiva dagar där jag varken kunnat sova ut eller fått tillräckligt många timmars sömn. I kombination med att äta ute och inte äta ordentligt alls. Med andra ord: jag och Emelie for till Stockholm i måndags för att se Beyoncé och Jay-Z på kvällen. Eller ja, inte så mycket Jay-Z som Beyoncé, såklart. Vi åkte bussen vid åtta-tiden och kom fram runt 15 varpå vi åkte till hotellet vid Globen. Dit kom sedan Madde för att käka och dricka bubbel. Sedan tog vi oss till Friends Arena och där väntade några fantastiska timmar. Jag började nästan gråta när de äntrade scenen och började sjunga Holy Grail?? Kändes som att jag dött och återuppstått to be honest. Blir dock frustrerad över HSP-sidan hos mig själv pga kan inte låta bli att bli distraherad av exakt ALLT. Vi satt på läktare ett men på raden längst upp och således märkte jag att folk gick ut och in till och från sina platser heeeela tiden. Kunde inte låta bli att titta? Trots att fucking Beyoncé stod på scen? Jisses. MEN jag är så glad att jag äntligen fått se henne live, det var magiskt. Tog tyvärr cirka noll bilder dock. 
 
I tisdags spenderade vi några timmar inne på Mall of Scandinavia med Madde innan vi skulle fara hemåt. Bussresan hem var olidligt långsam men strax efter halv tolv låste vi äntligen upp vår lägenhetsdörr och brakade in i läggan. Katterna var hos Elin vilket ärligt talat nästan var lite skönt. Men bara nästan. 
 
Igår började vi i alla fall dagen med att hämta hem bebisarna och sedan körde jag till Växjö på hemligt uppdrag. Kom hem och var jättehungrig men samtidigt inte alls sugen på mat. Slutade med att jag grät en skvätt och sedan tryckte i mig nudlar. Idag har jag bara tagit det lugnt medan Emelie var i stallet och sedan skulle hon hämta ut ett paket på Gina, så jag följde såklart med och råkade köpa en superfin rosa hoodie på Carlings. Älskar den. 
 
WELL. I övrigt går livet sådär just nu ärligt talat? Det är sommar och jag borde vara glad och jag har så mycket att vara tacksam för men jag känner mig så tom och matt. Trött. Vet inte vad poängen är, hittar inte meningen någonstans känns det som. Det kanske bara är en svacka. Eller så är det något annat. Jag jobbar på det, i alla fall. Försöker hitta någon slags lösning, om än en temporär. 
 
Hoppas ni mår bra i junivärmen. Puss. 
 
Jules | |
Upp