Tisdag 08:36

Gomorron. Hoppas att ni har sovit gott och också sitter vid ett köksbord och tittar ut på en blå himmel under frukoststunden. Underbart. 
 
Idag har jag tagit sovmorgon eftersom det är dags för del två av utbildningen ikväll, vilket innebär att jag kommer jobba till cirka halv åtta. Inte värt att jobba 11 timmar och avsluta med att prata inför folk i två timmar, blev ju helt slut sist. Igår var jag hos pyskologen och var både tacksam och arg - tacksam för att jag får så mycket hjälp men arg för att jag egentligen bara ville sitta ute i solen och dricka iskaffe. På vägen hem exploderade mitt huvud dessutom och således hade jag världens huvudvärk resten av dagen/kvällen. MEN efter ett avsnitt Doctor Who kom Gimli över på kaffe varpå jag fick lite extra energi så att jag orkade laga mat. Bästa. Hon gör mig så glad. 
 
Imorgon kommer Emelie hit. Fattar inte hur saknaden kan hinna växa sig så stor mellan gångerna. 
 
Jules | |
Upp