WISH LIST #25

Om prick en månad fyller jag 25 år. Om en får drömma så är detta i princip allt jag önskar mig:
 

1. En tisha med en ananas på pga älskar ananas som symbol av någon anledning. 2. Nya bäddset till en dubbelsäng plus ett dubbeltäcke! 3. Ett fotoalbum med helt vita sidor där en kan använda sig av fotohörn och skriva fritt. 4. Vad som helst som berör Mumford & Sons. 5. Äkta silverringar i strl 16-18. 6. Pengar/presentkort på tatuering, hos Hanna på Black Diamond. 7. En handväska i någon godisfärg, typ som denna rosa. Ett måste är att min kalender får plats. 8. Body butter från The body shop. Gärna Strawberry eller kanske den nya Piña colada. 9. En weekend-resväska så jag slipper ha kvar min trasiga bag. 10. Trådlösa hörlurar. Märke spelar mindre roll så länge det är bra ljud och det går att switcha låt, höja volym osv på ett smidigt sätt. 11. Böcker, bland andra: Ölandssången av Tove Folkesson, Flickorna av Emma Cline, Glaskupan av Sylvia Plath, Gudarna av Elin Cullhed, Så gör jag - konsten att skriva av Bodil Malmsten, En fest för livet av Ernest Hemingway, Akta er killar, här kommer Gud och hon är jävligt förbannad av Linda Skugge, Kapituelera omedelbart eller dö av Sanne Näsling Torpenberg, Hey Dolly av Amanda Svensson, Glöm mig av Alex Schulman och Det här är hjärtat av Bodil Malmsten. 
12. Ljusslingor i alla dess former och färger. 13. Utemöbler till min och Emelies framtida balkong. Typ en rolig soffa, som denna. Dessutom vill jag (vi? jag har inte frågat henne än) ha någon slags fin hylla till växter. 14. Sminkborstar från Real Techniques, till puder framförallt men också till bronzer, rouge, contouring och ögonskuggor, förslagsvis. 15. Anteckningsböcker. 16. Hudvård från Clinique, nummer 2 - superviktigt! Alternativt presentkort på Kicks bara. 17. Allt som har med Harry Potter att göra. Kanske inte halsband pga har så många, men inredningsprylar, kläder och bara fint merch är bästa. Dock ej målarböcker för det har jag redan två av och så himla fort målar jag inte. 18. Växter och krukor! Har inte en enda levande växt här hemma. 19. En stavmixer. Min luktar nästan bränt när jag använder den. 20. Brädspelet Ticket to ride för brädspel är så himla underskattat och detta är jätteroligt. 21. En soffaaaaa. Jag tror att vi tänker oss typ en sånhär i modellen. Vi vill gärna ha en divan men soffan får inte bli för klumpig eller för stor, ändå. Färg har jag ingen aning om dock. Den som lever får se. 

Det var alles! Nu fyller jag snart 25! Hurra hurra.

OBS presenter är ej allt men jag tycker det är roligt att skriva önskelistor. Om jag sen får det jag önskar mig eller inte spelar ju egentligen inte särskilt stor roll, så länge födelsedagen och dess sällskap är fint. Och det kommer det definitivt vara i år. 

Jules, Listor | |
Upp