I felt every cell fall in love with you

Hej. Det är måndag igen och jag är extra trött idag. Vad det beror på vet jag inte riktigt, då jag har både sovit och vilat en hel del i helgen. I fredags var jag och Emelie hos Bobski på spelkväll med honom och Amanda. Vi åt jättegod mat plus rabarber- och jordgubbspaj till efterrätt. Bästa. Dessutom råkade jag vinna på Catan bägge gångerna = glad Julia, haha. I lördags gick vi upp ganska tidigt, för att vara helg åtminstone, och åkte över till Öland. Där skulle vi gå på loppis med mamma & Carl, vilket ledde till att de hittade en massa saker till sitt nya hus men vi köpte nada. Ingenting. De köpte en så fin kista att ha som bord i vardagsrummet och jag blev lagom avis, men den kändes för stor för vårt framtida vardagsrum (vi såg den faktiskt först). Sedan hjälpte vi till att städa undan och flytta in lite grejer i huset, innan vi for iväg till Mörbylånga för att fika hos farmor. 
 
Efter det åkte vi hem och tittade på Grey's Anatomy. Igår plockade vi lite hemma, var en sväng på Ikea och sådant, sedan var vi helt döda och sov en stund? Gu så trötta, haha. Efter det lagade vi mat av vad som fanns hemma och tvättade. Eller ja, Emelie tvättade och jag lagade mat. En inte alltför händelserik helg med andra ord, men ändå fin. 
 
Idag ska jag till psykologis för sista gången. Är typ sentimental och lite ledsen, samtidigt som jag är lättad. Jag vet inte. Kommer säkert gråta. Hatar att säga hejdå. 
 
Jules | |
Upp