Tillbaka till rutiner kanske

Idag är det dags för mig att gå tillbaka till jobbet igen. Det var ändå lättare än vad jag trodde att gå upp imorse, men en får väl se hur det känns när en väl är på kontoret. 
 
Jag har i alla fall haft en fin sista semestervecka. Har träffat min syster, ätit glass med henne och Emelie i hamnen i Färjestaden, spelat Diablo med Bob (äntligen säger jag bara), fikat med Blondie, varit på marknaden med Blondie och Emelie, klippt lugg, tittat på Doctor Who och flyttpackat en massa. Nu står det 13 kartonger i lägenheten och än är vi inte klara. Om prick en vecka flyttar vi till vår nya lägenhet och jag längtar så mycket. Imorgon får vi nycklarna men då är Emelie redan på väg upp till Stockholm för att jobba på Sthlm Pride så vi väntar med att flytta tills hon är hemma igen. 
 
Jag hoppas verkligen, även om jag jobbar, att det blir finare väder i augusti. Jag tycker faktiskt att vi förtjänar det. Vill bara ha lite sol. MEN även om det inte blir någon sol alls så får jag och mitt hjärta en veckas sol i september, för då åker vi till Cypern. Började nästan gråta när vi bokade resan pga längtar dit så mycket. Längtar hem. Vi skulle egentligen åkt någon helt annanstans, till någon plats där ingen av oss har varit, men inget kändes bra. Har letat efter något mysigt hotell på någon liten grekisk ö, och trots alla dessa olika grekiska öar har vi inte hittat något som kändes bra i magen. Nu bokade vi på ett hotell i Protaras som ligger längs den stora vägen istället för invid bargatan vilket innebär att det förmodligen är lite lugnare. Dessutom verkar det inte särskilt barnvänligt vilket vi gillar, haha. Men! Innan dess är det jobb som gäller! 
 
P.S. Gillar att ni fortfarande tittar in här. Hoppas uppdateringen blir bättre snart. Puss. 
 
Jules | |
#1 - - Elvira:

finaste ni

Svar: <3
Julia

Upp