HOME

Gokväll lovers. Det är lördagskväll och Julia är glad trots väldigt sprängande huvud. Typ migränkänningar. MEN! Idag har jag varit på Ikea och lite annat med mamma. Hittade fan livets matta på Mio, som dessutom var på halva priset? Den är fantastisk och nu känns min lägenhet ännu mer som ett hem. Köpte även ett soffbord och en tv-bänk, men tv-bänken har jag inte orkat sätta ihop än. Och sen lite smågrejer, som några lådor, en tvättkorg, ramar, och så. Nu fattas det en TV och lite annat smått till väggarna bara. 
 
Igår gick det fredagslångsamt på jobbet (ni vet när en bara längtar efter helg men ändå har det rätt gött på jobbet), sedan träffade jag Emelie, åt tacos och så. Gos. 

I övrigt är jag gladare idag. Tio tusen gånger gladare. Och jag har bestämt mig för att inte låta rädslan vinna och nu bultar bara hjärtat hårt av annat. Imorgon ska jag på Kalmarsund Prides årsmöte och jag är så pepp! Har sökt en post i styrelsen, är jättenervös men hoppas verkligen att jag kommer med. Håll tummarna för mig är ni snälla. Och om ni är ute och dansar ikväll: dansa lite åt mig med thank u very much. En annan har tvättid imorgon kl 07.00. Puss. 
 
Jules | |
#1 - - Jag är inte dum i huvudet! Jag har Aspergers syndrom!:

så fint

Upp