En helg som kom och gick lite väl fort

HÄR VAR DET DÖTT.
 
Hej hej! Jag sitter just nu på jobbet och har lunchrast. Vid 13 har jag ett möte, sedan ska jag jobba ett par timmar till och efter det ska jag till Maxi för att handla. Ikväll ska jag bara vara hemma och chilla förmodligen, har ju sista Sherlock-avsnittet att se!! Galet. Vill typ inte se det pga vill ej att det ska vara slut men måste ju se det pga vill inte bli spoilad. Ah well. I helgen har jag även sett Skam, alldeles för sent. Jag är så knäpp med att jag inte vill se sånt som alla bara *måste* se, men i fredags kände jag att jag skulle ge det en chans och nu är jag hooked. Har precis sett första avsnittet på säsong 3 så har ju en del avsnitt kvar. Najs. 
 
I helgen flyttstädade jag klart min lägenhet så nu ska jag bara lämna tillbaka mina nycklar. Det var konstigt att gå därifrån och låsa ytterdörren för sista gången. Sentimentalt, skönt, sorgligt, knäppt. Jag har ju (nästan) blivit vuxen i den där lägenheten. Har bott själv för första gången i mitt liv. Har kommit till lite mer insikt om vem jag är, vad jag vill. Nu är det dags för nya äventyr. 
 
I lördags var jag på Stas & Stripes och dansade med Gimli. Vi var hos mig först, sedan traskade vi hem till Annica & Skruven och därifrån tog vi oss till Stars runt tolv. Det var inte ett dugg obekvämt att gå ut nykter, däremot kände jag hur överskattat det är att gå ut? Jag vet inte, det kanske bara är en period, men jag känner mig så färdig med det där. Kanske är skillnad att sitta på en uteservering när det har blivit varmt ute, dricka något gott och äta något gott, kanske dansa lite innan en går hem. Men jag är så osugen på att dricka mig full och kaosa. Det har blivit tråkigt. 
 
Jag är så trött i skallen just nu och jag vet inte riktigt vad det beror på. Kanske att det har varit lite mycket de senaste veckorna, med jul och flytt och allt vad det har varit. Kanske behöver jag sova. Kanske behöver jag göra allt annat än att just vila? Jag vet inte ens. Får väl se. Nu ska jag i alla fall förbereda mig för mitt möte och sedan traska ner på stan. Puss. 

Jules, Vin och dans | |
Upp