You're a baller, Doris

Söndag. Jag försöker återhämta mig från en intensiv vecka. Inser att jag bara har avbokat en enda sak på hela veckan, inser hur mycket piggare jag börjar bli. Undrar om det beror på att jag slutat röka, att jag har börjat äta kött lite försiktigt igen eller att jag bara är mer inspirerad än tidigare. Rädd att det ska försvinna i takt med att blir mörkare och kallare men hoppas inte.
 
Idag ska jag tvätta, duscha, äta något gott och göra min sjukgymnastik. Efter det ska jag lägga mig i sängen och titta på Doctor Who/The blacklist tills jag blir trött. Imorgon börjar jag jobba och jag är så glad för detta att det är löjligt. Hoppas bara inte Tonks börjar hata mig för att jag är hemifrån så många timmar i sträck. 
 
För övrigt har jag tre tips såhär i oktoberkylan: 
1. Titta på filmen Hello, my name is Doris pga så rolig och så fin och lite knäpp. 
2. Lyssna på några mysiga låtar, som: Göteborg - Darin (den akustiska), First defeat - Noah Gundersen & Alarm - Anne-Marie (också den akustiska). HÄR är en hel lista med mysig musik för den som vill ha! 
3. Köp Keldas thaisoppa. Stek upp quorn/kyckling/valfritt, grönsaker och häll på soppan + matlagningsgrädde och ät tillsammans med gott bröd. Med massa ost på. 
 
Att lyssna på, Att titta på, Att äta, Jules | |
Upp