Uppsatsen är inskickad, vi har druckit vin och kaffe, solen har varit framme och allt det där

Här var det tyst. Det har varit mycket annat och jag har inte alls varit sugen på att sätta mig och skriva sen jag och Lojs har skrivit klart vår himla C-uppsats. Vi skickade in den i söndags och i tisdags fick vi reda på opponeringsschemat. Har börjat läsa uppsatsen vi ska opponera på men jag är så trött på allt med skolan nu, haha. 
 
Vet inte ens vad jag har gjort sedan jag skrev här sist. Umgåtts med mina brudar såklart. Gosat, ätit sushi, druckit massa kaffe. Varit på Hansa och myst med mamsen, jobbat, solat lite. Haft några kalasbra utgångar (utgånger? utgångar? ah well). Varit hos psykologen, haft några dåliga dagar på grund av det. Det är jobbigt med traumabehandlingen nu. Men även om allt det där är så himla jävla jobbigt så är jag så glad att jag har mina tjejer, de är fan guld. Har haft ångest för att sommaren snart är här också, eftersom det innebär att Alex åker hem och Sjukan är stängt och jag tar examen och sen är jag plötsligt ledig i nästan tre veckor innan jag börjar jobba. Dessutom jobbar jag bara halvtid i sommar också, vilket visserligen är jätteskönt, men jag vet heller inte riktigt vad jag ska göra av all ledig tid. Jag har bestämt mig för att läsa och skriva massor i alla fall. Har säkert 20 böcker i bokhyllan som jag inte har öppnat än, alternativt inte öppnat på flera år. 
 
Här kommer en liten bildbomb också. PUSS.
 
Förra onsdagen förade jag med brudarna i min lilla lya innan en helkväll på Sjukan. Vi gick till Krögers i cirka tio minuter också, sen gick vi till lekplatsen och därefter till Max, såklart. Sedan sov frugan hos mig och gosade, alltid lika fint. 
 
Förra fredagen festade vi med alla sjömän, på sjömanshemmet och Sjukan, såklart. Det var jävligt kul. 
 
Bästa snapchat-filtret hittills. <3 
 
I måndags gick jag och Lojs ner på stan för att köpa gott kaffe, sätta oss vid vattnet och carpa. Det var så jävla mysigt. Sedan var jag på möte för introduktionen också, börjar bli pepp nu!
 
Och i onsdags hängde vi med några i klassen hemma hos Tone, för att sedan överge klasskompisarna för Sjukan och Alex och Humanus istället. Det var fint.
 
Jules, Vin och dans | |
Upp