13:14

Goder morgon, tänkte jag säga. Innan jag insåg att klockan faktiskt är ett. Jag har suttit och pluggat med Lojs i cirkus tre timmar och vi har kommit ungefär halvvägs på diskussionen nu. Målet är att få den klart idag så vi dels kan vara lediga i helgen och dels kan lägga hela nästa vecka på att korrläsa, fixa sista justeringarna, ordna med rubriker osv osv. Jag är SÅ trött på den här uppsatsen nu. Inte för att ämnet är tråkigt eller för att jag är tom på ord, utan för att jag inte orkar läsa den fler gånger. Det är liksom nästan 50 sidor som vi har läst om och om igen för att hitta fel, för att kunna återkoppla till teorin och så. Ni som har skrivit en uppsats vet vad jag menar, en blir ju blind till slut. 
 
Igår var jag hos psykologis vilket var pissjobbigt så efter det kom Lojs och Maggie över och gosade med mig. Maggie hade med sig sushi, sedan for hon hem och jag och Lojs la oss i sängen och tittade på Netflix i två timmar eller mer. Efter det promenerade jag ner till stan för att hitta en present till min käre mor som fyller år imorgon och sedan tog jag mig till jobbet. Avslutade kvällen med en fika hos Maggie med henne och Alex pga att vi saknade varandra så mycket, haha. Vi är så himla töntiga. 
 
Ikväll blir det kanske möjligtvis förmodligen lite utgång. En sväng till Sjukan och så, haha. En bor ju där nu för tiden, men det är kul. Snart slutar ju skolan för den här terminen (förhoppningsvis inte för forever). NÄ nu ska jag fortsätta ordbajsa i vår diskussion så den här himla uppsatsen kan bli klar någon gång. PUSS.
 
Jules | |
Upp