Go to him but be prepared to bleed

Hej. Min blogg är död, för jag har äntligen lämnat in min dator på lagning. Det kan nog ta två veckor eller så. Känner mig fan helt lost utan den, vill kunna titta på film, skriva, plugga, jobba. Ah well. 
 
Jag har tenta på tisdag så sitter och försöker traggla in brand management, modeller om brand identity och paths of growth and decline och allt vad det är. Boken verkar bra faktiskt, synd att datorn varit fuckad så jag inte börjat läsa förrän nu (läser boken på nätet, just nu lånar jag tack och lov mammas padda). 
 
Annars då? Det rullar väl på. Glömmer hälften av allt jag borde göra men mår rätt bra ändå, för jag gör det jag känner för och det som är kul. Har dock ångest över att jag ännu inte har ett sommarjobb och inte heller orkat ringa och tjata. Det löser sig väl. Har sökt två kurser till sommaren, i värsta fall liksom. 
 
Vi har äntligen släppt all info om Kvastkampen och jag tror det kommer bli riktigt jävla roligt. Vårt tema är Vilda Västern, så jag och frugan ska vara sheriffer, haha. Bäst. 
 
Nu ska jag återgå till tentaplugget. Ville mest visa att jag lever. Puss! 
 
Jules | |
#1 - - Oslofru:

Uff då, skulle inte klara mig utan min dator :P hehe. Tokigt egentligen att man kan vara så beroende av en sån sak som en dator ;) Kram på dig och lycka till med tentaplugget ;)

Upp