Det är tisdag och veckorna springer iväg

Gokväll fina ni. Så mysigt att ni tittar in här då och då trots att jag inte har någon dator. Just nu har jag dock Fredriks dator på lån, men jag hoppas att jag får min den här veckan.
 
Så, what's new? 
 
I lördags hade jag en.. bra? utekväll. Det började bra, kaosade en del, men sedan gick jag och Ullis till Witt för att dansa och glömma bort allt annat så då blev det kalas. Nathalie kom dit också efter cirka tio telefonsamtal där hon var upprörd för att hon inte hittade och kände sig vilsen haha, sedan dansade vi ännu mer. Blev så himla svettig och trött, var så jävla gött. Riktigt roligt, åh. Dock fick jag lite ångest när jag tittade på klockan och plötsligt insåg att det blivit sommartid och att den var halv fyra, haha. Jag hade nämligen styrelsemöte klockan tolv i söndags, men well det gick bra ändå. Blev människa efter ett par glas vatten. 
 
OCH: jag har fått sommarjobb. Är så jävla glad och nöjd och stolt över detta. Så himla kul. 
 
I måndags fick vi veta att introduktionskapitlet till vår b-uppsats ska skickas in på söndag. Visserligen bara en första draft, men ändå. På torsdag har vi seminarium i den andra kursen så har jobbat med den uppgiften hittills, men tänkte försöka sätta mig med b-uppsatsen imorgon, om jag hinner. Introduktionen ska vara på 6-7 sidor och vi måste dessutom vara klara med vad vi vill skriva om. Det är nog det svåraste? Haha. Men det ska nog gå bra det med. 
 
Känns så sjukt att jag bara har dessa två kurser kvar, sedan har jag läst hela två år av min utbildning. Ett år kvar sen? Vad hände där liksom. 
 
Jules | |
Upp