BILDBOMB FRÅN CYPERN MED FRUGAN

Andra dagen var vi ute och åkte båt. Det var så himla skönt och vackert. Var helt varm inuti hela tiden. Cypern är verkligen så himla fint.

Vi gick hela bargatan i Protaras för att jag ville kika på min gamla lägenhet. Kändes konstigt att se någon annans kläder hänga på vår gamla tvättlina. 

Såklart var vi på Capo Bay också och hängde med Nick och Costas i baren. Vi var där tre gånger så jag fick träffa både Nick, Costas och Maja två gånger vardera!! Bäst. De är verkligen största anledningen till att jag längtar tillbaka så mycket. <3 

Såhär såg jag ut en kväll i min nya gula långklänning.

Vi låg vid poolen fram till klockan 18 vissa dagar, så jävla underbart. Bara ta det lugnt, lyssna på musik, bada lite, läsa lite. Alltså åh. 

Självklart var vi ute och åt på massvis av mysiga restauranger. Malthouse, Ghetto, Tower House, bland andra. Här är vi på en restaurang som ligger vid Capo Bay som jag nu har tappat namnet på, kanske Paladela? Eller Diva? Gu jag minns inte haha. I alla fall enda gången vi orkade äta dessert, och det bara för att vi beställde trerätters från början. Annars blev vi alltid så GALET mätta av bara en huvudrätt. Så sjukt mycket (och GOD) mat. 

Vi åkte såklart till Ayia Napa en kväll. Det började med drinkar och shots ute på en liten bar i närheten av Greenerys där allting kostade 2 euro, haha. Farligt. Sedan gick vi hem, jag ville tydligen byta skor, och drack en cider på ballen. Efter det började vi gå mot busshållplatsen och på vägen dit tog vi en drink på Rives och några shottar på Stonehenge. Vi visste dock inte alls när bussen skulle komma så när en taxi åkte förbi och frågade om vi skulle till Napa hängde vi med dem. Direkt när vi klev ur taxin i Napa kommer det fram två britter och frågar om vi vet vägen till bargatan, och undrar om de kan hänga med oss. SÅ HIMLA TREVLIGA. Vi gick till Ambassaden alla fyra först och drack en varsin svinstor drink?? PLUS en bucket ihop?? Här blev kvällen lite spårad. Sen drog vi till Grabbarna, efter det gick vi längs hela bargatan och hamnade på en bar som samarbetade med Carwash. Där tog vi massa laughing gas och dansade lite. Sedan in på Carwash, efter det Starskyes och sedan åkte vi hem till Protaras vid sisådär halv fyra. Grabbarna åkte vidare till Paralimni och jag och Maggie gick till stranden och nakenbadade innan vi gick upp och slocknade på hotellet. Så himla bra kväll. 
 
Jules, Vin och dans | |
Upp