Cypernbrudarna <3

ALLTSÅ. SÅ HIMLA BRA DAG. Idag kom Homo (internt smeknamn, haha lång förklaring men det har med grekiska att göra, ah well)  till Kalmar, min älskade Cypernroomie! Så jag åkte in till stan vid halv tre för att möta upp Blondie och en halvtimme därefter anlände Hannas tåg. Så vi har gått runt på stan, tagit en sväng till Systemet, provat kläder i varenda affär och haft det bra. Blondie började jobba vid fem så då gick jag och Hanna och köpte sushi, sen tog vi bussen hem till mig. Louise kom över en stund också och drack kaffe med oss. Har precis lämnat av Hanna vid bussen mot stan igen, för nu har Blondie slutat och nu kommer Cypernkompis nummer två med bussen från Stockholm, nämligen fina Johanna! Så imorgon ska jag möta upp tjejerna och ha det bäst. Sen ska jag träffa Erica och Louise på middag och vin, efter det möter jag upp de andra igen och går till Stars för att dansa! Så skönt med helg, alltså gud. Längesen då jag kände att jag kunde ta ledigt från plugget en helg, men jag har skrivit klart min del av rapporten och vi ska inte träffas förrän på måndag för att skriva introduktionen och summeringen. Så jag är helt ledig tills dess. Nu ska jag bara gosa ner mig i sängen med en bok och lite mysig musik. 
 
Langar lite Cypernbilder också, det passar ju fint nu!
 
Jag och Blondie en förfest hemma hos Robin. Love (Issas hand är fin där med)
 
Jag och mina rumskompisar! Blondie, Homo och Issa.
 
Efter en galen utekväll passade det bra att bada lite i fontänen på vägen hem tydligen.
 
Jag, brorsan (när familjen var där och hälsade på en vecka) och Hanna.
 
Och så min favoritbild från staffpartyt, när jag och tjejerna hade gjort oss i ordning och skulle ta gruppbilder men så fastnade Hannas hår i Blondie på något vis och alla började asgarva. Som ni ser. (Har tyvärr ingen bild på Johanna på datorn men får väl bli lite gruppbilder imorgon också wiiih!)
 
Jules, Sånt som är fint | |
Upp