09:07

Nämen hej. Julstöket är nu officiellt över, enligt mig. Inga mer jullåtar eller julmat nu tack! Men jag hade en mysig jul ändå. Tack vare min syster och mamsi blev det faktiskt helt okej. Hann läsa ut "Meningen med hela skiten" under juldagen också, så nu har jag bara cirka tio böcker kvar av de jag äger som jag ej har läst än, haha. MEN nu är det prio på uppsatsen ett tag till. Att jag och Lojs tog ledigt över jul var jätteskönt, men igår satte vi igång igen, med tre timmars kodning i SPSS. Försökte göra något slags test på validitet också men eh, nej. Fattar verkligen inte det där programmet. Själva kodningen och att utläsa resultatet gick hur bra som helst, det är bara allt annat som är krångligt? Ah well. 
 
Igår hann jag även med att träffa Blondie och Paulina på en fika vilket var för längesen (åtminstone som vi träffades alla tre) och efter det traskade jag till jobbet och städade i två timmar. Gick hem till Bobski när jobbet var klart och hängde där några timmar innan jag for hemåt och slocknade i sängen. 
 
Idag kommer Louise över för att skriva analysdel i uppsatsen, sedan ska jag kanske kanske gå till gymmet och träna ryggen lite. 
 
I övrigt har jag svinmycket beslutsångest över nyårsafton? Vet ej vad jag ska ha på mig? Vet ej vad jag ska göra ens? Vet inte alls om jag ens vill dricka alkohol? Vill helst sitta själv i min lägenhet och skriva, tror jag, hah. Men det blir nog bra. Såvida det inte blir någon alkohol blir det bra. Puss!
 
Bland det bästa med att vara hos madre är den här gosen. <3

Jules | |
Upp