Låter skrattet leta sig ut ända ifrån själen

Gokväll. B-uppsatsskrivandet idag gick helt okej, vi fick ihop en del text till teorikapitlet i alla fall. Sedan tänkte vi börja med vår state-of-the-art men fattade fan ingenting. Mejlade vår handledare, fick svar ikväll; fattar fortfarande ingenting. Men det löser sig väl. Allt löser sig ju.
 
Efter pluggandet kom mamsi hit och sedan var det dags för veckans danspass. Blir lika glad varje gång jag får gå in i danssalen och bara köra, det är helt underbart. Vill aldrig sluta, ska fan aldrig sluta dansa igen. En av veckans höjdpunkter, varje vecka. Och gänget jag dansar med är så himla goa också, kan ju inte bli bättre. Efter det var jag på Maxí och handlade upp mina sista slantar, tur att CSN kommer imöra! 
 
Imorgon blir det plugg igen, sedan möte på Cårhuset. Och sen har jag tusen saker att fixa i helgen utöver plugget som också ska göras, så det blir en lugn helg för mig. (Hoppas jag åtminstone, men vet ju aldrig vad frugan kan få med mig på. Men nä den här helgen får det vara paus). För övrigt ska jag tydligen sova själv inatt, har typ glömt hur man gör. Ah well. 
 
Film? Film! Puss.
 
Jules | |
Upp