Lyssnar på Queen B hela morgonen för att jag kan

Okej, igår hade vi sista föreläsningen innan tentan, där vi (SNABBT) gick igenom allt vi lärt oss hittills. Och sedan tog vi upp några exempelfrågor från gamla tentor och alltså, jag fattade ingenting? Det var så många olika teorier och perspektiv och snubbar som kommit på dem att allt bara snurrade i huvudet på ma. Så tentan lär ju gå åt helvete. MEN vi hade seminarium igår också ju och det gick kalas, rapporten är godkänd och han hade bara några få frågor till oss. Skönt, även om det var ungefär det jag väntade mig, haha. Tror jag haft lite väl höga tankar om mig själv i den här kursen för jag har uppenbarligen inte pluggat tillräckligt till tentan. Ah well, en omtenta dör en ju inte av. 
 
Så därför åker jag till Göteborg idag. 
 
Kommer hem på söndag igen. Ska gå på Fitnessfestivalen, ha det gött, plugga lite, ta det lugnt. Typ!
HASTA LA VISTA. Puss. 

Jules | |
Upp